تماس با عطر کلاس

پیام های خود را با ما در میان بگذراید

اطلاعات تماس

آدرس : ایران، تهران، میدان بهارستان، خیابان ایران، خیابان پورزرگری، پلاک ۲۷

تلفن : 09196147049

ایمیل : Info@atrclass.com

سوالات متداول

خرید عطر اصل یا اورجینال فقط از طریق فروشگاه اینترنتی معتبر یا فرد سرشناس امکان پذیر است. اما با توجه به بسته‌بندی محصول میتوان تا حدودی اصالت کالا را تشخیص داد. برای مثال حتما سلامت سلفون بسته‌بندی، تشابه لیبل جعبه و کد هک شده بر بدنه‌ شیشه‌ای عطر یا ادکلن را بررسی کنید.
عطر Parfum در مقایسه با ادکلن EDC نسبت اسانس روغنی بیشتری دارد و از این جهت ماندگارتر است. تفاوت دیگر را میتوان به هزینه اختصاص داد که اغلب تاثیری در انتخاب افراد ندارد و اغلب افراد برای خرید عطر بیشتر به مواردی همچون طبع یا رایحه اهمیت می‌دهند. همچنین نوع عطر متناسب با ترکیبات الکل، مواد معطر و آب که در خود دارند از هم تفکیک می‌شود.
میتوان گفت که متناسب با سردی و گرمی هوا باید رایحه بالعکس که در تضاد با محیط پیرامون است را انتخاب کنید. برای مثال رایحه‌های ادویه‌ای، چوب، وانیل، شکلات و … برای روزهای زمستانی حس گرما را به ما القا می‌کند. همچنین خرید عطر با رایحه خنک و تازه مانند لیمو، نارنج، گل رز و … در روزهای طاقت فرسای تابستون حس شادابی و نشاط را به ارمغان می‌آورد.
ماندگاری هر عطر جز ویژگی ترکیبات سازنده آن است که عموما قابل تغییر نیست. ولی می‌توانید پیش از پاف عطر به پوست، از لوسیون یا آبرسان استفاده کنید تا کمی ماندگاری رایحه بیشتر باشد.